مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 00:252021-03-01اقتصادي

مسکن با دلار 28 هزار تومانی معامله می شود اما بورس...!


یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن تحلیل وضعیت بازارهای موازی بازار سرمایه، اظهار کرد: بازار مسکن در تهران با دلار 28 هزار و 400 تومانی قیمت میشود و قیمت دلار نیز بالای 25 هزار تومان است.

- یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن تحلیل وضعیت بازارهای موازی بازار سرمایه، اظهار کرد: بازار مسکن در تهران با دلار 28 هزار و 400 تومانی قیمت میشود و قیمت دلار نیز بالای 25 هزار تومان است.

فقط دلار در بازار سرمایه زیر 20 هزار تومان قیمت دارد! روزبه شریعتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تغییر دامنه نوسان به منفی دو درصد و مثبت 6 درصد اظهار کرد: این تصمیم موافقان و مخالفان خود را دارد.

موافقین منطقی به ماجرا نگاه میکنند و نظرشان این است زمانی که دولت مردم را بدون زیرساخت فرهنگی و اموزشی به سرمایه گذاری در بازار سرمایه دعوت کرد، باعث شد جمعیت فعالین بازار سرمایه زیاد شود و از 200 هزار نفر به چهار میلیون نفر(بدون در نظر گرفتن مشمولان سهام عدالت) برسد و باید بپذیریم که درحال حاضر جمعیت زیادی از سهام داران را افرادی تشکیل میدهند که آشنایی آن ها با این بازار عمیق نیست، بنابراین اگر دامنه نوسان منفی پنج درصد باقی میماند، بازار روزی پنج درصد پایین می آمد.

فارغ از اینکه سهم ها ارزنده باشند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن با دلار 28 هزار تومانی معامله می شود اما بورس...!

مسکن با دلار 28 هزار تومانی معامله می شود اما بورس...!