مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 00:002021-03-01سياسي

انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان اصفهان


استاندار اصفهان با صدور احکامی رییس و اعضای ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، استاندار اصفهان با صدور احکامی رییس و اعضای ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا های شهر و روستا منصوب کرد.

در این احکام، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رییس ستاد انتخابات استان، علی اصغر رفیعی نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان و محسن مهربانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

همچنین مطلب غفاری مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات انتخابات استان، عباس میرزایی نیا مشاور استاندار و مسؤول هماهنگی امور روابط عمومی به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و محمود سلطانی مدیر کل اداری و مالی استانداری نیز به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان اصفهان

انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان اصفهان