مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:252021-03-01بين الملل

هشدار پارلمان اروپا درباره اشغال غیررسمی کرانه باختری


شماری از نمایندگان پارلمان 22 کشوراروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند برای جلوگیری از اشغال غیررسمی کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اقدامی انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، گروهی متشکل از 442 نماینده پارلمان 22 کشوراروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند تا برای جلوگیری از الحاق کرانه باختری به صورت دفاکتو (غیررسمی) توسط رژیم صهیونیستی اقدامی انجام دهد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست نمایندگان پارلمان اروپا دوشنبه در نامه ای خطاب به جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و 27 وزیر خارجه اتحادیه اروپا گفتند: توافقنامه های اخیر عادی سازی روابط کشور های منطقه با اسراییل منجر به تعلیق برنامه های الحاق رسمی کرانه باختری شده است.

با این حال، تحولات میدانی به وضوح به واقعیت الحاق دفاکتو کرانه باختری به خصوص از طریق تخریب سریع منازل و اماکن مسکونی فلسطینیان حکایت دارد.

نمایندگان پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا خواستند که با همکاری با ایالات متحده برای حل و فصل مسائل میان اسراییل و فلسطین تلاش کنند.

آن ها در این نامه نوشتند: اروپا باید با دولت بایدن، کشور های منطقه و طرف های دیگر حاضر در منطقه همکاری کرده تا از اقدامات یک جانبه تضعیف صلح جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پارلمان اروپا درباره اشغال غیررسمی کرانه باختری

هشدار پارلمان اروپا درباره اشغال غیررسمی کرانه باختری