مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 23:152021-03-01اقتصادي

فرصت طلایی ارزهای دیجیتالی


تب ارزهای دیجیتالی نه تنها در ایران که در سراسر جهان بالا گرفته است و اکنون سیاست گذاران بیش از هر زمان دیگری با این پرسش مواجهند که در مواجهه با ارزهای دیجیتالی باید چه سیاستی را اتخاذ کرد؟ تجربه کشورها نشان می دهد ممنوع اعلام شدن فعالیت ارزهای دیجیتالی .

- تب ارزهای دیجیتالی نه تنها در ایران که در سراسر جهان بالا گرفته است و اکنون سیاست گذاران بیش از هر زمان دیگری با این پرسش مواجهند که در مواجهه با ارزهای دیجیتالی باید چه سیاستی را اتخاذ کرد؟ تجربه کشورها نشان می دهد ممنوع اعلام شدن فعالیت ارزهای دیجیتالی به هیچ وجه راه مناسبی برای حل مساله ارزهای دیجیتالی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلایل متعددی برای علاقه روزافزون سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتالی وجود دارد که بدون شک بازدهی عجیب آن ها اصلی ترین بوده است.

بیتکوین درست یک سال قبل 5300 دلار قیمت داشت اما این رقم امسال تا 56 هزار دلار هم رسید! ارز کاردانو نمونه دیگری است که طی یک سال اخیر بیش از 20 برابر افزایش قیمت داشته است.

اما ارزهای دیجیتالی به جز بازدهی خوب مزایای زیاد دیگری هم دارند که آن ها را محبوب ساخته است: 1- سهولت تراکنش ها هنگامی که می خواهید یک تراکنش بانکی انجام دهید ترجیح می دهید آن را با اینتربانک انجام دهید یا حضوری به شعبه بروید؟ ارزهای دیجیتالی بر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی ارزهای دیجیتالی

فرصت طلایی ارزهای دیجیتالی