مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 22:452021-03-01اقتصادي

افزایش روزانه مراجعه به مراکز نمونه گیری در اهواز


روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه گیری، روزانه رو به افزایش است و هنوز به نوک قله پیک نرسیده ایم؛ برای رسیدن به نوک قله پیک باید روند تعداد مراجعه کنندگان در مدت چند روز، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه گیری، روزانه رو به افزایش است و هنوز به نوک قله پیک نرسیده ایم؛ برای رسیدن به نوک قله پیک باید روند تعداد مراجعه کنندگان در مدت چند روز، ثابت باشد.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند افزایش میزان مراجعه به مراکز بهداشتی منتخب نمونه گیری اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) 2 هزار و 700 تست در شرق اهواز انجام شده است؛ این حجم نمونه گیری به منظور افزایش بیماریابی و کاهش بار بیمارستان ها انجام شده است.

وی افزود: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه گیری، روزانه رو به افزایش است و هنوز به نوک قله پیک نرسیده ایم؛ برای رسیدن به نوک قله پیک باید روند تعداد مراجعه کنندگان در مدت چند روز، ثابت باشد.

مردانی با اشاره به فراوانی موارد ابتلا به کرونا در مناطق شرق اهواز گفت: 50 درصد بیماران مبتلا به کرونا در شرق اهواز، در هفته گذشته به ترتیب از چهار منطقه پاداد، باهنر، کوی ملت و زیتون بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزانه مراجعه به مراکز نمونه گیری در اهواز

افزایش روزانه مراجعه به مراکز نمونه گیری در اهواز