مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 22:002021-03-01ورزشي

نا امیدی سرمربیان المپیکی از جلسه با سئول نشینان/تصمیمی که در حد وعده ماند؟


ستاد عالی بازی های المپیک قرار بود جلسه ای را با سرمربیان تیم های ملی داشته باشد که به نظر می رسد برگزاری این جلسه به دست فراموشی سپرده شده است.

- ستاد عالی بازی های المپیک قرار بود جلسه ای را با سرمربیان تیم های ملی داشته باشد که به نظر می رسد برگزاری این جلسه به دست فراموشی سپرده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد عالی بازی های المپیک و پار المپیک در دو جلسه قبلی خود تصمیمی گرفته است که نه تنها اجرایی نشد بلکه اکنون سرمربیان تیم های المپیکی این دغدغه را دارند که مبادا تصمیم مسئولان به دست فراموشی سپرده شده باشد.

در جلسه ستاد عالی بازی ها تصمیم گرفته شد که با تمام سرمربیان تیم های ملی جلسه ای برگزار شود تا آنها دغدغه های خود را در راه آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک توکیو مطرح کنند.

برخی از سرمربیان خوشحال بودند که با این جلسه می توانند مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کنند را به اطلاع مسئولان برسانند تا شاید راه حلی برای آنها پیدا شود اما اکنون که مدت ها از این تصمیم می گذرد اما هیچ خبری از نشده، این نگرانی برایشان پیش آمده است که مبادا مسئولان برگزاری این جلسه را فراموش کرده اند.

بعد از المپیک اولین کسانی که باید پاسخگوی نتایج در بازی ها باشند، سرمربیان هستند بنابراین بهتر است هر چه زودتر این جلسه برگزار شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نا امیدی سرمربیان المپیکی از جلسه با سئول نشینان/تصمیمی که در حد وعده ماند؟

نا امیدی سرمربیان المپیکی از جلسه با سئول نشینان/تصمیمی که در حد وعده ماند؟