مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-01سياسي

فعالیت 14 کمپ ترک اعتیاد در کردستان/ارائه خدمات درمانی به 217 معتاد متجاهر


مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به اینکه 14 کمپ ترک اعتیاد در حال حاضر در استان کردستان فعال است، گفت: هم اکنون 217 معتاد متجاهر در کمپ های استان کردستان تحت خدمات درمانی قرار دارند.

- صباح قریشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پیشگیری همواره بهتر از درمان است از این رو بهزیستی کردستان برای مقابله با اعتیاد برنامه های مختلفی در طول سال اجرا می کند.

وی تصریح کرد: طرح چکامه با هدف پیشگیری از اعتیاد از جمله اقدامات بهزیستی کردستان است که بنا به دستور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد استان کردستان اجرایی شد.

مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه رویکرد این طرح پیشگیری نوجوانان از آسیب های اجتماعی با محوریت خانواده و اعتیاد بود، گفت: در همین راستا نشست هایی با علما و روحانیون برگزار شد تا با بهره گیری از ظرفیت تریبون های نماز جمعه و مساجد زمینه آگاه سازی مردم را فراهم سازند.

قریشی اضافه کرد: کلاس های آموزشی متعددی در حوزه پیشگیری از اعتیاد برای اقشار مردم به ویژه افرادی که بیشتر در معرض این آسیب هستند برگزار شده که خروجی بسیار خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه 14 کمپ ترک اعتیاد در حال حاضر در استان کردستان فعال است، خاطرنشان کرد: هم اکنون 217 معتاد متجاهر در کمپ های استان کردستان تحت خدمات درمانی قرار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 کمپ ترک اعتیاد در کردستان/ارائه خدمات درمانی به 217 معتاد متجاهر

فعالیت 14 کمپ ترک اعتیاد در کردستان/ارائه خدمات درمانی به 217 معتاد متجاهر