مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-01ورزشي

یعقوبیان: لیگ پویا به قدرت تیم ملی شمشیربازی کمک می کند


سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه گفت: هرچقدر کیفیت لیگ برتر بالاتر باشد به قدرتمند شدن تیم ملی کمک بیشتری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی یعقوبیان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه رقابت دوره برگشت مسابقات تمام شده و فولاد مبارکه اصفهان اول، اشتادسازه مشهد دوم و دانشگاه آزاد سوم شد، اظهار کرد: بالا ترین سطح لیگ را ما امسال نسبت به سال های گذشته شاهد بودیم و رقابت بسیار فشرده بود.

سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه اپه اشتاد سازه، بیان کرد: پنج تیم در مسابقات حضور داشتند و هتل یاکاموز اردبیل و صدر مشهد که تیم کاملا جوان بودند به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

وی حضور دو تیم از مشهدی در مسابقات را اتفاق خوب برای هیأت شمشیربازی استان دانست و تشریح کرد: امیدوارم سال آینده نتایج، بهتر از این هم باشد و جوانان خراسان رضوی بتوانند بیش از گذشته در این رشته بدرخشند.

یعقوبیان تصریح کرد: میانگین سن بازیکنان 20 تا 22 سال بود، از بازیکنان قدیمی تر هم در این مسابقات استفاده کردیم که باعث انتقال تجربه به بازیکنان جوان تر شده و لیگ، لیگ پویایی بود.

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه اپه خاطرنشان کرد: اگر اسپانسرها قوی تر حضور پیدا کنند و لیگ پویاتر شده و دستمزدها بیشتر، طولانی تر و مداوم تر شود که البته شرایطی را که کرونا امسال بوجود آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یعقوبیان: لیگ پویا به قدرت تیم ملی شمشیربازی کمک می کند

یعقوبیان: لیگ پویا به قدرت تیم ملی شمشیربازی کمک می کند