مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-01اجتماعي

پای درد دل دانش آموزان سی سختی/ افت تحصیلی ارمغان زلزله 5.6 ریشتری/تصاویر/فیلم


زلزله 5.

6 ریشتری 29بهمن ماه شهر سی سخت علاوه برخسارات سنگین بر پیکره شهر سی سخت موجب مختل شدن تحصیل دانش آموزان این شهرستان شده به همین منظور پای درد دل دانش آموزان سی سختی نشستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش از طریق کتاب های درسی جای خود را به فضای مجازی داده و دانش آموزان با مشکلات بسیاری روبرو شدند.

در همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا بود که دانش آموزان، یادگیری مطالب درسی را از طریق شبکه آموزش، دنبال می کردند اما رفته رفته معلمان مدارس نیز با ایجاد گروه هایی در فضای مجازی، سعی کردند تدریس خود را از این راه به گوش دانش آموزان برسانند اما هیچ کدام جای خالی تدریس در مدرسه را برای دانش آموزان پر نکرد.

عدم زیرساخت ها موجب شد تا دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم با مشکلات زیادی مواجه شوند و تا جایی که برخی از دانش آموزان روستایی برای این که به اینترنت وصل شوند و در کلاس مجازی شرکت کنند باید به بالاترین نقطه  آن منطقه می رفتند.

ترس توانایی تأثیرگذاری روی نحوه یادگیری، حل مشکلات، ارتباط با دیگران و همکاری با جامعه را دارد اما وقتی اضطراب شدید و نامتناسب باشد، تأثیر بسیار بدی بر عملکرد تحصیلی می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد دل دانش آموزان سی سختی/ افت تحصیلی ارمغان زلزله 5.6 ریشتری/تصاویر/فیلم

پای درد دل دانش آموزان سی سختی/ افت تحصیلی ارمغان زلزله 5.6 ریشتری/تصاویر/فیلم