مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-01سياسي

لزوم پرهیز از رویکرد جناحی در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات


نماینده گرمسار و آرادان بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری ها و جناح بازی ها در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده گرمسار و آرادان بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری ها و جناح بازی ها در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

‍ اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و رییس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان اظهار کرد: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان رسالت بزرگی است که در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به ما سپرده شد.

وی بر لزوم انتخاب افراد اصلح در انتخابات تاکید و تصریح کرد: امروزه شوراهای اسلامی شهرها، شوراهای مردم نیستند بلکه شوراهای شهرداری ها هستند که باید این رویه با نظارت بر تایید صلاحیت افراد اصلح، ریشه کن شود.

نماینده گرمسار و آرادان با اشاره به تخلفات مالی در برخی شوراها گفت: باید از شوراهای اسلامی که در آن چند 10 تن از اعضای آن در سراسر کشور به دلیل فساد دستگیر می شوند درس گرفت و برای نابودی این مفاسد اقدام کرد.

مطهری افزود: نظارت بر انتخابات شوراهای استان سمنان به عنوان امانت در اختیار ماست و باید در حُسن اجرای آن در تمام فرایند انتخابات نظارت ها جامع و دقیق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از رویکرد جناحی در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات

لزوم پرهیز از رویکرد جناحی در تایید صلاحیت نامزدها در انتخابات