مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-01سياسي

خدمت خادمان حرم حضرت معصومه(س) به زلزله زدگان سی سخت


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: تقدیر از گروه های جهادی، توزیع متبرکات آستان، دیدار با خانواده شهدا و آسیب دیدگان و برپایی محافل مذهبی از مهم ترین اقدامات خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سفر پنج روزه به سی سخت بوده است.

- حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تلاش خادمان حرم مطهر برای خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت اظهار کرد: خادمان حرم مطهر با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر، در منطقه زلزله زده سی سخت حضور یافته و ضمن حمایت مادی از آسیب دیدگان به ارائه خدمات فرهنگی و حمایت معنوی از زلزله زدگان پرداختند.

وی اضافه کرد: خادمان حرم مطهر طی سفر پنج روزه خود به مناطق زلزله زده، به توزیع متبرکات آستان مقدس در میان برخی از خانواده های آسیب دیده پرداختند و همچنین در امور مختلف امدادی و خدماتی، گروه های مردمی جهادی را همراهی کردند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: دیدار با مردم زلزله زده و همدردی با آنان، تجلیل از گروه های جهادی فعال، دیدار با خانواده های شهدا و آسیب دیدگان از زلزله از دیگر برنامه های خادمان حرم مطهر در سی سخت بوده است.

وی ادامه داد: خادمان حرم مطهر در حوزه علمیه خواهران سی سخت حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت ساختمان حوزه، با مسئولان این مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت خادمان حرم حضرت معصومه(س) به زلزله زدگان سی سخت

خدمت خادمان حرم حضرت معصومه(س) به زلزله زدگان سی سخت