مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-01اقتصادي

آنچه درستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گذشت


مشکلات 9 واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه موانع تولید 9 واحد تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بیشتر وقت جلسه صرف پیگیری مشکلات واحدهای تولید آب معدنی شد که سرمایه گذاران گله های بسیاری از شرکت آب منطقه ای داشتند به طوری که رییس و مدیران حاضر در جلسه این شرکت را به تخلف در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید متهم کردند.

لازم به ذکر است یکی از طرح های گردشگری که قرار بود در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد، باید با حضور مدیر یا نماینده سازمان راه و شهرسازی پیگیری می شد که متاسفانه مدیر مربوطه در جلسه حضور پیدا نکرد و بررسی این طرح به جلسه بعدی موکول شد.

الله کرم نصیری در این جلسه گفت: رعایت قوانین و مقررات الزامی است اما در مواردی که قانون اجازه داده باید حمایت های جدی از سرمایه گذاران استان صورت پذیرد و از سنگ اندازی های بی مورد جلوگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با این روندی که شرکت آب منطقه ای و بانک ها پیش گرفته اند هیچ فردی جرأت  سرمایه گذاری در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه درستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گذشت

آنچه درستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گذشت