مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-01اقتصادي

از تهران تا ترکیه در تعقیب خواستگار فراری


19»/ قتل مادر به دست پسر تحصیلکرده/ کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی در فضای مجازی/ کودک شیرازی که مرده بود زنده شد/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سرقت سیم های شبکه هوایی برق در پوشش زباله گردی/ از تهران تا ترکیه در تعقیب خواستگار فراری/ .

- یکی از روش های رایج کلاهبرداران در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه اجتماعی تلگرام، استفاده از اکانت های جعلی و در ادامه اقدام به فروش ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این حوزه می باشد که به کلاهبرداری های پانزی معروف هستند.

در این روش هموطنان به سایت های خارجی نامعتبر که سرور اصلی آن در خارج از کشور می باشد، هدایت شده و پس از مواجهه با وعده سود‎های کلان، اقدام به ثبت نام در سایت های مذکور می کنند و در قبال ثبت نام و ایجاد حساب کاربری مبالغ سنگینی از آن ها دریافت می شود.

در این روش کلاهبرداران برای گمراه کردن کاربران، در مدت کوتاهی سود های کمی به آن ها پرداخت می کنند تا اعتماد آن ها را جلب کنند و پس از جلب اطمینان کاربران و اقدام آن ها به سرمایه گذاری های کلان، به یک باره دسترسی کاربر از اکانت قطع می شود.

بعد از پیگیری مالباخته، فرد کلاهبردار نیز از موضوع اظهار بی اطلاعی می کند به نحوی که به تازگی یک مورد کلاهبرداری سایبری به مبلغ 8 میلیارد ریال از شهروندی به این شیوه و شگرد به این پلیس گزارش شده و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهران تا ترکیه در تعقیب خواستگار فراری

از تهران تا ترکیه در تعقیب خواستگار فراری