مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-01بين الملل

فرانسه: از اینکه ایران در گفتگو های غیررسمی با حضور آمریکا شرکت نمی کند متأسفیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، اگنس ون درمول سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز دوشنبه در یک نشست خبری از اینکه جمهوری اسلامی ایران از شرکت در گفتگوهای غیررسمی با طرف های برجام با حضور آمریکا -که در سال 2018 از برجام خارج شده و دیگر .

- سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه از اینکه ایران نپذیرفته است که در گفتگو های غیررسمی با طرف های برجام و آمریکا شرکت کند، ابراز تأسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، اگنس ون درمول سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز دوشنبه در یک نشست خبری از اینکه جمهوری اسلامی ایران از شرکت در گفتگوهای غیررسمی با طرف های برجام با حضور آمریکا -که در سال 2018 از برجام خارج شده و دیگر عضو برجام نیست- امتناع کرده است، ابراز تأسف کرد.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در ادامه اظهار داشت: ما همچنان به همکاری با شرکای خود و دیگر مشارکت کنندگان در برجام و ایالات متحده برای دستیابی به راهکاری به منظور فراهم آوردن امکان بازگشت ایران به اجرای تعهدات هسته ای خود و بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ادامه می دهیم.

مقامات دولت جدید آمریکا طی روزهای اخیر بارها اعلام کرده اند که قبل از بازگشت آمریکا به برجام، ایران باید به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: از اینکه ایران در گفتگو های غیررسمی با حضور آمریکا شرکت نمی کند متأسفیم

فرانسه: از اینکه ایران در گفتگو های غیررسمی با حضور آمریکا شرکت نمی کند متأسفیم