مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-01سياسي

پذیرای هیچ مهمانی در نوروز 1400 نخواهیم بود/ وضعیت کرونایی 8 شهر زرد است


امسال با توجه به این شرایط، رسماً اعلام می کنیم پذیرای هیچ مهمانی در نوروز 1400 نخواهیم بود و هیچ گونه میزبانی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: در ایام خدمت دولت یازدهم و دوازدهم، فعالیت های زیادی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و عمرانی، بهداشت و درمان و… شکل گرفته و لازم است اطلاع رسانی در این زمینه انجام پذیرد.

مردم نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار و فضاسازی هایی که علیه دولت و اقدامات آن شکل گرفته است گفت: ممکن است در این زمینه ضعف هایی هم وجود داشته باشد که باید به صورت شفاف اطلاع رسانی شده و مردم را دلگرم کنیم.

ثمینی تصریح کرد: با تضعیف قوای نظام چیزی عاید مملکت نخواهد شد مگر سو استفاده دشمنان و یاس و نا امیدی مردم.

وی افزود: اقدامات قوه مجریه در کنار سایر قوا، اقدامات دولت و نظام است و باید اینها را در همه دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی و تبیین کنیم.

معاون استاندار لرستان با تقدیر از اقدامات جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات در کنترل بازار که باعث ایجاد آرامش نسبی شده است گفت: در این زمینه اگر چه نقایصی وجود دارد اما زحمات قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرای هیچ مهمانی در نوروز 1400 نخواهیم بود/ وضعیت کرونایی 8 شهر زرد است

پذیرای هیچ مهمانی در نوروز 1400 نخواهیم بود/ وضعیت کرونایی 8 شهر زرد است