مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-01بين الملل

ادعای خبرگزاری فرانسه درباره زمان رأی گیری برای قطعنامه ضد ایرانی


خبرگزاری فرانسه طی گزارشی مدعی شده است که تروییکای اروپایی این هفته قطعنامه ضد ایرانی را به رای خواهند گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، خبرگزاری فرانسه به نقل از برخی منابع ادعا کرد که تروییکای اروپایی این هفته قطع نامه ای را به رای خواهند گذاشت که تعلیق بازرسی های دیدبان هسته ای سازمان ملل توسط ایران را محکوم می کند.

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه به نقل از برخی منابع مدعی شد که فرانسه، آلمان و انگلیس این هفته قطع نامه ضدایرانی که تعلیق بازرسی های آژانس اتمی توسط ایران را محکوم می کند، به رای خواهند گذاشت .

در نسخه ای از این قطعنامه که به رصد خبرگزاری فرانسه رسیده است "نگرانی جدی درخصوص تصمیم ایران مبنی بر توقف اجرای" برخی تعهدات مرتبط با بازرسی ابراز شده و ایران خواسته که "سریعا [تعهداتش را] اجرا را کند".

به گفته برخی منابع این قطعنامه در جلسه شورای حکام مطرح خواهد شد و انتظار می رود که توافق که مورد حمایت آمریکا نیز می باشد روز جمعه به رای گذاشته شود.

این در حالی است که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با خانه ملت به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام اشاره کرده و توضیح داده بود: حرکت غلطی را اروپایی ها با حمایت از آمریکا در شورای حکام شروع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای خبرگزاری فرانسه درباره زمان رأی گیری برای قطعنامه ضد ایرانی

ادعای خبرگزاری فرانسه درباره زمان رأی گیری برای قطعنامه ضد ایرانی