مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-01اقتصادي

حمایت بنیاد برکت از طرح های تولیدی/ پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال خرد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در لرستان گفت: بنیاد برکت در حوزه های تولید در بخش صنعت و کشاورزی طرح هایی که قابلیت سرمایه گذاری و توجیه اقتصادی داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حامد ویس کرمی امشب در جلسه اشتغال زایی روستایی بنیاد برکت در شهرستان پل دختر اظهار داشت: بنیاد برکت در حوزه های تولید در بخش صنعت و کشاورزی طرح هایی که قابلیت سرمایه گذاری و توجیه اقتصادی داشته باشد، را مورد حمایت قرار می دهد.

وی افزود: طرح های کشاورزی مانند کشت و فرآوری دانه های روغنی که تقویت و تضمین امنیت غذایی  درکشور، استان و شهرستان را به دنبال دارد، مورد حمایت بنیاد برکت قرار می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در لرستان گفت: در کنار تولید محصولات کشاورزی، صنایع بسته بندی و صنایع تبدیلی در بخش صنعت و کشاورزی از اولویت ها است.

وی افزود: طرح هایی مانند کشت و فرآوری گیاهان دارویی، پرورش آبزیان به ویژه طرح ماهی در قفس نیز از طرح های مورد حمایت بنیاد برکت با پذیرش شراکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

ویس کرمی یادآور شد: طرح های حوزه دام و طیور، گل خانه و لبنیات به دلیل ظرفیت اشباع توجیه اقتصادی نداشته و از دایره طرح های اشتغال بنیاد برکت خارج و قابل پذیرش نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از طرح های تولیدی/ پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال خرد

حمایت بنیاد برکت از طرح های تولیدی/ پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال خرد