مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 19:202021-03-01اقتصادي

زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مهیاست


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان مهیاست و واگذاری عرصه های صنعتی در قالب برنامه ها و سیاست های حمایتی با هدف تشویق و ترغیب فعالین اقتصادی به امر سرمایه گذاری صورت می پذیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان مهیاست و واگذاری عرصه های صنعتی در قالب برنامه ها و سیاست های حمایتی با هدف تشویق و ترغیب فعالین اقتصادی به امر سرمایه گذاری صورت می پذیرد.

سیدهاشم موسوی در جمع خبرنگاران افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد 13 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی با مساحت 1540 هکتار عرصه صنعتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران به مساحت 65 هکتار و 66 واحد تولیدی مستقر با داشتن کلیه زیرساخت های سرمایه گذاری اعم آب، برق، گاز، تلفن و .

از شهرک ها و نواحی مناسب در سطح استان بوده است که با توجه به اهمیت این شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی آن عملیات بهسازی، نوسازی و توسعه زیرساخت های آن در دستور کار قراردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در گذشته آب مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی گچساران از طریق چاه های عمیق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مهیاست

زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مهیاست