مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-01اقتصادي

122میلیاردریال برای طرح های تفصیلی در آذربایجان شرقی هزینه می شود


معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: 122 میلیارد ریال برای تهیه طرح های تفصیلی در شهرهای تبریز، مرند، سردرود، آذرشهر، - بستان آباد، ورزقان و هریس هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک نجفیان با بیان اینکه این اعتبار از محل منابع داخلی شرکت بازآفرینی شهری ایران تأمین شده است، افزود: برای تهیه طرح تفصیلی با رویکرد بازآفرینی شهری در این شهرها شرکت های مهندسین مشاوری که دارای سابقه کار خوب در این زمینه هستند، انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت: قرارداد تهیه طرح های تفصیلی با رویکرد بازآفرینی شهری شهرهای تبریز، مرند و سردرود بین اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان کارفرما با شرکت های مهندسین مشاور منتخب منعقد شده است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: قرارداد تهیه طرح های تفصیلی شهرهای آذرشهر، بستان آباد، هریس و ورزقان نیز با مهندسین مشاور منتخب حداکثر تا پایان اسفند سال جاری منعقد می شود.

نجفیان با بیان اینکه فرآیند و روش انتخاب این مشاوران به صورت QBS (انتخاب مشاور بر اساس کیفیت) است، ادامه داد: هویت طرح های مذکور شامل تهیه طرح تفصیلی برای هر شهر و شامل شرح خدمات شناسایی محدوده های بازآفرینی شهری و تهیه طرح بازآفرینی برای محدوده های محلات هدف هر شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122میلیاردریال برای طرح های تفصیلی در آذربایجان شرقی هزینه می شود

122میلیاردریال برای طرح های تفصیلی در آذربایجان شرقی هزینه می شود