مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-01بين الملل

حق تحریم بن سلمان را برای خود محفوظ می دانیم


کاخ سفید با صدور بیانیه ای از محفوظ بودن حق تحریم محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید با صدور بیانیه ای از محفوظ بودن حق تحریم محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی خبر داده و اعلام کرد که اگر لازم باشد، در آینده حتماً به این اقدام دست خواهیم زد.

بر اساس این گزارش، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در خصوص تنبیه محمد بن سلمان به عنوان مجرم اصلی در پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار اهل عربستان گفت: مطمئناً ما حق هرگونه اقدامی را بر اساس اقتضای زمان و بنا به شیوه دلخواه برای خودمان محفوظ می دانیم.

وی افزود: به لحاظ تاریخی، آمریکا چه در دوران رؤسای جمهوریخواه و چه دمکرات، معمولاً اقدام به تحریم رهبران کشورهایی که ما با آنها روابط دیپلماتیک داریم نکرده است.

لازم به ذکر است، جن ساکی شب گذشته نیز با تاکید بر این نکته که روش های مورد نظر آمریکا برای تنبیه بن سلمان مؤثر تر از ابزار تحریم علیه وی خواهد بود، گفت: واشنگتن ابزارهای دیگری در دست دارد که از وقوع اتفاقاتی نظیر قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار جلوگیری کند که این ابزارها همچنان به آمریکا اجازه خواهند داد تا با عربستان سعودی در حوزه های دیگر و بر اساس منافع ملی آمریکا به همکاری ادامه دهد! با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق تحریم بن سلمان را برای خود محفوظ می دانیم

حق تحریم بن سلمان را برای خود محفوظ می دانیم