مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-01سياسي

آموزش و پروش مقابل هجمه فضای مجازی برنامه داشته باشد


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش خواست مقابل هجمه های فضای مجازی برنامه داشته باشد.

- نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و آموزش و پرورش به مناسبت هفته تربیت اسلامی عنوان کرد شخصیت فرهنگی ، تربیتی و اجتماعی یک انسان در دوران دانش آموزی شکل می گیرد.

آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه دانش آموز اگر هویت ملی و غیرت دینی خود را از دست بدهد راحت تسلیم می شوند گفت: اگر دانش آموزان ما هویت دینی و ملی اسلامی خودشان را از دست بدهند نمی توانند تحولی عظیم رقم بزنند و انقلابی با این شاخص ها به وجود بیاورند که دنیا را تحت تأثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: فضای امروز و فضای مجازی باعث شده دانش آموزان مانند گذشته راحت اطاعت پذیری نداشته باشند که این موضوع در عمل وظیفه ما را سنگین تر می کند و باید متناسب این هجمه ها، حمله ها و فضاهای مجازی برنامه هایمان را توسعه بدهیم و کیفیت ببخشیم.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: اگر در مسیر آموزش حرکت می کنیم آن آموزش باید منتج به یک تربیت دینی شود و آن هم مقدمه ای باشد برای آرامش انسان تا بتواند در پناه آرامش به معرفت برسد و خدای خود را بشناسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پروش مقابل هجمه فضای مجازی برنامه داشته باشد

آموزش و پروش مقابل هجمه فضای مجازی برنامه داشته باشد