مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-01سياسي

ابوالقاسمی: وضع ایران در مقابله با ویروس کرونا از برخی کشورهای مدعی بهتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسمی رییس دانشگاه بقیه الله در مراسم بزرگداشت شهدا و مدافعان سلامت که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، - رییس دانشگاه بقیه الله گفت: تحریم باعث شد که ما در مبارزه با ویروس کرونا عزت و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم و به پیشرفت های خوبی در زمینه مهار این بیماری دست یابیم.

به گونه ای که امروز وضع ما در مقابله با ویروس کرونا از برخی کشور های مدعی بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالقاسمی رییس دانشگاه بقیه الله در مراسم بزرگداشت شهدا و مدافعان سلامت که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: یکی از وظایف ما برای ادامه راه شهدا توسعه عدالت در جامعه و رفع فساد است.

وی با بیان اینکه همه ما باید تلاش خود را برای توسعه عدالت و مبارزه با فساد به کار بگیریم، افزود: وظیفه دیگر ما برای ادامه راه شهدا اشتغالزایی برای مردم است؛ البته برخی از مسئولین اگر چه قصد آن ها خدمت است؛ اما نمی دانند که باید برای ایجاد اشتغال موانع را از پیش پای مردم بردارند.

ابوالقاسمی با اشاره به اینکه کشور زمانی به استقلال کامل می رسد که مردم دارای شغل باشند، اضافه کرد: باید سواد سلامت مردم را بالا ببریم تا عده ای با آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالقاسمی: وضع ایران در مقابله با ویروس کرونا از برخی کشورهای مدعی بهتر است

ابوالقاسمی: وضع ایران در مقابله با ویروس کرونا از برخی کشورهای مدعی بهتر است