مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-01اجتماعي

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها


اگر شما هم مثل من و خیلی های دیگر با خودتان کلنجار می روید تا به حیوان آزاری از دریچه ای نو بنگرید و کنجکاوید بدانید چرا بعضی ها در چهاردیواری خانه، - اگر شما هم مثل من و خیلی های دیگر با خودتان کلنجار می روید تا به حیوان آزاری از دریچه ای نو بنگرید و کنجکاوید بدانید چرا بعضی ها در چهاردیواری خانه، توله گرگ ، پلنگ یا سمندر لرستانی و میمون رزوس را به عنوان همدم خانگی انتخاب می کنند، بد نیست بدانید سازمان محیط زیست فهرستی از حیواناتی که قابل نگهداری در خانه اند، ارائه نکرده است و این می تواند مقدمه آزار حیات وحش باشد و حتما سرنخ تجارتی سیاه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در ادامه نوشت: مدافعان حقوق حیوانات بارها مراتب نارضایتی خود را از بروز این اتفاق اعلام کرده اند که برخی گونه های کمیاب و در آستانه انقراض، زیستگاهشان حیات وحش است و نباید از سوی شکارچی ها طعمه شوند.

کم نیستند آدم هایی که چند صباحی برای گریز از تنهایی و لذتی زودگذر، سرپرستی توله خرس و مار پینتون یا هر حیوان دیگری را به عهده می گیرند و خیلی زود با دل زدگی رهایش می کنند یا در ادای حقوق حیوان زبان بسته سستی و تنبلی به خرج می دهند.

بحث صرفا بر سر آزار حیات وحش نیست و حیوانات اهلی هم مورد آزار ما واقع می شوند اما حالا که پای حیات وحش به آغاز متن باز شده، بهتر است بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها

ناگفته هایی از شکنجه حیوانات در خانه ها