مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-01فناوري

استفاده شهروندان از خدمات الکترونیک وضعیت خوبی ندارد


به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، اگرچه فاز نخست الکترونیکی شدن خدمات دولت به نحو مطلوب انجام شده است، اما استفاده شهروندان از خدمات دولت الکترونیک وضعیت خوبی ندارد و چون دستگاه ها به سمت ارائه خدمات به کاربران نمی روند، - به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات، اگرچه فاز نخست الکترونیکی شدن خدمات دولت به نحو مطلوب انجام شده است، اما استفاده شهروندان از خدمات دولت الکترونیک وضعیت خوبی ندارد و چون دستگاه ها به سمت ارائه خدمات به کاربران نمی روند، دولت کاربرمحور ضعیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر ناظمی -معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز در نشست ارائه نتایج ارزیابی خدمات دولت الکترونیکی دستگاه های اجرایی که در دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد، به تشریح شاخص های این دوره ارزیابی پرداخت و گفت: این شاخص ها نسبت به دوره های قبل با توجه به مدل بلوغ سازمان ها تغییر کرده است.

در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی اولویت را بر مبنای شاخص های دولت کاربرمحور ، دولت شفاف ، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: مطابق با شاخص دولت کاربرمحور قابلیت استفاده مردم از خدمات و میزان ارائه آنلاین خدمات مورد ارزیابی قرار گرفته است، در شاخص دولت یکپارچه دسترسی به زیرساخت های تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده شهروندان از خدمات الکترونیک وضعیت خوبی ندارد

استفاده شهروندان از خدمات الکترونیک وضعیت خوبی ندارد