مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-01اجتماعي

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح صنعتی در تهران


معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران گفت: با برگزاری جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک در مجموع 5 شهرستان ری، رباط کریم، شهر قدس، شهریار و تهران با 11 طرح و پیشنهاد صنعتی موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک ضمن اعلام موافقت این کمیسیون با موضوعات مطرح شده در خصوص گسترش دامنه صنعتی استان تهران، اظهار کرد: هرگونه تأسیس شهرک صنعتی جدید به پهنه استان و  فعالیت صنعتی، باید طبق ضوابط شهرسازی و معماری، در مراحل قانونی و ملاحضات زیست محیطی انجام شود.

وی گفت: مطابق برگزاری این کمیسیون در مجموع 5 شهرستان ری، رباط کریم، شهر قدس، شهریار و تهران با 11 طرح و پیشنهاد صنعتی موافقت شد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز همچنین جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی مانند تجمعات معتادین در مناطق و لکه های بی دفاع و متروکه با توسعه صنعتی موافقت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طرح احداث شهرک صنعتی بر روی کوره های متروک بخش خاوران و توسعه یک واحد پرورش دام در بخش کهریزک شهرستان ری، توسعه و افزایش تولید یک واحد پتروشیمی در شهریار، موافقت با  تولید پد لنت جدید سازگار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح صنعتی در تهران

موافقت کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک با 11 طرح صنعتی در تهران