مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-01فناوري

درگاه های پرداخت قبوض مخابرات رایگان است


مدیر مخابرات منطقه کردستان به درگاه های غیرحضوری برای پرداخت قبوض تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: این درگاه ها نیز به صورت رایگان و 24 ساعته جهت بهره مندی مشتریان فعال هستند .

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان به درگاه های غیرحضوری برای پرداخت قبوض تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: این درگاه ها نیز به صورت رایگان و 24 ساعته جهت بهره مندی مشتریان فعال هستند .

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، ضمن معرفی سرویس های مختلف تلفن ثابت اظهار کرد: مشتریان مخابراتی می توانند در سطح استان با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از خدمات تلفن ثابت خود بهره مند شوند.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت مخابرات ایران در حوزه خدمات مربوط به امور مشتریان با ارائه بیشترین خدمات به صورت غیر حضوری به خصوص در شرایط حاضر امکانات مناسبی را برای دارندگان خطوط تلفن ثابت در بخش های مختلف مهیا کرده است.

وی یادآورشد: در همین راستا، دایری و فعال کردن خدمات سرویس بیدارباش، انتقال مکالمه، مکالمه کنفرانسی و انتقال از خط اشغال به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجه حضوری مشتری امکان پذیراست که مشتریان می توانند در سطح استان با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از این خدمات بر روی خطوط تلفن ثابت خود بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه های پرداخت قبوض مخابرات رایگان است

درگاه های پرداخت قبوض مخابرات رایگان است