مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-01اقتصادي

افزایش قیمت برق صنایع چه تبعاتی به دنبال دارد؟


کارشناس ارشد حوزه انرژی با اشاره به تاثیرات افزایش 275 درصدی تعرفه برق برای صنایع بزرگ گفت: باید برای خروج از یک چرخه معیوب افزایش قیمت، به دنبال راهکاری درست بود به طوری که افزایش تعرفه برق تنها برای بنگاه هایی که کالا و خدمات خود را با قیمت صادراتی و .

- کارشناس ارشد حوزه انرژی با اشاره به تاثیرات افزایش 275 درصدی تعرفه برق برای صنایع بزرگ گفت: باید برای خروج از یک چرخه معیوب افزایش قیمت، به دنبال راهکاری درست بود به طوری که افزایش تعرفه برق تنها برای بنگاه هایی که کالا و خدمات خود را با قیمت صادراتی و بین المللی انجام می دهند صورت بگیرد، در غیر این صورت شاهد افزایش قیمت کالاها و افزایش مجدد تعرفه برق خواهیم بود.

امیرمحمد اسلامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این مساله سه ضلع دارد و هم صنعت برق، سایر صنایع و اقتصاد ملی مطرح است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بخش صنایع نیز چند لایه دارد و شامل بخش بالادستی فولاد و پتروشیمی و صنایع پایین دستی می شود، ابتدا باید دید این طرح کدام بخش ها را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: مساله مهم این است که صنایع بزرگ چطور طبقه بندی شده اند، اینکه صنایع را بر اساس میزان مصرف برق طبقه بندی کنیم، الگوی درستی نیست؛ ممکن است یک توان مصرف 2 مگاوات بیشتر را نیز باشد ولی محصول خود را به قیمت های پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برق صنایع چه تبعاتی به دنبال دارد؟

افزایش قیمت برق صنایع چه تبعاتی به دنبال دارد؟