مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-01سياسي

سهم آلایندگی فامنین از نیروگاه تعیین تکلیف شود/ برنامه و بودجه پاسخگو باشد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه سهم آلایندگی فامنین از نیروگاه تعیین تکلیف شود گفت: برنامه و بودجه پاسخگو باشد.

- حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سهم آلایندگی فامنین را حدود یک سال است که پیگیری می کنم اظهار کرد: در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک جلسه با مدیران نیروگاه مفتح داشتیم که گفتند پرداخت شده است افزود: با وجود اینکه نیروگاه مدعی است این سهم به شهرستان فامنین پرداخت شده است اما مشخص نیست چه شخص یا نهادی و چه زمانی آن را دریافت کرده است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برنامه و بودجه در این زمینه مسوول است و باید پاسخگو باشد گفت: در همین راستا نیز جلسه ای داشتیم که گفته شد باید این سهم در منطقه تقسیم شود اما جای این سوال است که آلایندگی بیشتر به کجا ضربه زده است.

وی با بیان اینکه باید دید تخریب محیط زیست  ناشی از آلودگی بیشترین آسیب را به کجا وارد کرده است گفت: قسمتی از آب و هوای فامنین را نیروگاه مصرف می کند بنابراین نمی دانم تقسیم بندی سهم بر چه مبنایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آلایندگی فامنین از نیروگاه تعیین تکلیف شود/ برنامه و بودجه پاسخگو باشد

سهم آلایندگی فامنین از نیروگاه تعیین تکلیف شود/ برنامه و بودجه پاسخگو باشد