مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01سياسي

انتخاب هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس


دومین انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس برگزار و اعضای جدید هیئت رییسه این شورا، انتخاب شدند.

- ایسنا/فارس دومین انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس برگزار و اعضای جدید هیئت رییسه این شورا، انتخاب شدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس در این جلسه گفت: در طی دو سال گذشته اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی زحمات فراوانی را متقبل شدند و در این مدت خدمات آموزشی و فرهنگی به اعضا شورای هماهنگی ارائه شده که در نوع خود قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عباس باباخانی ضمن قدردانی از هیئت رییسه سابق شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس گفت: در تلاش هستیم تا همچنان نسبت به ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ادارات و دستگاه های دولتی اقدامات موثری را دنبال کنیم که در همین زمینه موضوع ثبات شغلی و حفظ مسئولین روابط عمومی ها به دلیل ضرورت ثبات در امر روابط عمومی و به کار گیری تجارب و اطلاعات عمومی مدیران روابط عمومی به طور مستمر در دستگاه ها مورد توجه قرار گرفته است.

باباخانی بیان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا واحدهای روابط عمومی بیش از گذشته مورد توجه مسئولان و کارکنان دستگاه های مختلف قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس

انتخاب هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس