مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01سياسي

بازگشایی مجدد اسکله سلخ/ صدور مجوز خروج برای صیادان دارای تست منفی


ایجاد محل قرنطینه با ظرفیت 100 نفر در کمتر از 12 ساعت، قرنطینه فوری اتباع خارجی کرونا مثبت را ممکن ساخت و همچنین انجام تست گسترده شرایط بازگشایی مجدد اسکله را فراهم آورد.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار قشم گفت: ایجاد محل قرنطینه با ظرفیت 100 نفر در کمتر از 12 ساعت، قرنطینه فوری اتباع خارجی کرونا مثبت را ممکن ساخت و همچنین انجام تست گسترده شرایط بازگشایی مجدد اسکله را فراهم آورد.

علیرضا نصری، صبح امروز (11 اسفندماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم، اظهار کرد: شناسایی 27 تبعه خارجی کرونا مثبت در بندر صیادی سلخ جزیره قشم می توانست بحران آفرین باشد.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: اقدامات و همکاری بین بخشی ایجاد شده در روستای سلخ از دو بحران افسارگسیختگی شیوع کرونا و تحمیل آسیب اقتصادی شدید به لنج داران و جامعه صیادی جلوگیری کرد.

نصری ادامه داد: تست کرونای برخی از اتباع خارجی علیرغم داشتن تست منفی از کشور مبدأ، مثبت شده که موضوع از طریق انعکاس به وزارت امور خارجه پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: صیادان این بندر با ارائه تست منفی کرونا مجوز خروج از اسکله را دریافت می کنند و درصورتی که پیش از بازگشت به اسکله از مرزها خارج شده و یا با تبعه دیگر کشورها ارتباط داشته باشند باید برای ورود به اسکله نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجدد اسکله سلخ/ صدور مجوز خروج برای صیادان دارای تست منفی

بازگشایی مجدد اسکله سلخ/ صدور مجوز خروج برای صیادان دارای تست منفی