مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-01سياسي

رونمایی از دیوارنگاره عروج


مراسم رونمایی از دیوارنگاره عروج طرح اصلی ویژه روز بزرگداشت شهدا روز دوشنبه 11 اسفند ماه با حضور معاون ربیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.

- طرح اصلی ویژه روز بزرگداشت شهدا روز دوشنبه 11 اسفند ماه با حضور معاون ربیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر یار نسب، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود روز شهدا با طرح عروج گفت: این طرح از استاد محمدعلی رجبی از بین 7000 طرح و پوستر از موزه شهدا برگزیده شده و بعد از تابلوی ظهر عاشورای استاد فرشچیان بیشترین توزیع را داشته است و پس از تکثیر آن در مناسبت های مختلف و بزرگداشت های مربوط به شهدا استفاده می شود.

برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت روز شهید در فضای شهری تهران، گفت: ما مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا هستیم که در راه دفاع از ارزش های انقلاب جان خود را فدا کردند.

در پایان مراسم رونمایی دیوارنگاره عروج طرح اصلی ویژه روز بزرگداشت شهدا 22 اسفند سال 1399 از محمدعلی رجبی طراح اصلی نگاره عروج با حضور مهندس سعید اوحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دیوارنگاره عروج

رونمایی از دیوارنگاره عروج