مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-01سياسي

انتقادات صریح سردار جلالی از FATF و برجام


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم گفت: پذیرش مکانیسم هایFATF شفافیت بخشی به سازوکار دورزدن تحریم هاست و این کار عملا خودزنی و خودتحریمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفتگویی با اشاره به اینکه بزرگ ترین خطر یا نقطه آسیب در قبال یک پدیده سیاسی یا بین المللی، ساده انگاری یا تحریف آن پدیده و در نتیجه، اعمال محاسبات و رفتارهای نادرست در قبال آن است، گفت: در شرایط فعلی از یک سو شاهد فشار اروپایی ها برای انعقاد یک توافق موقت بازدارنده در خصوص برجام بوده و از سوی دیگر، شاهد اعمال فشار گروه مالی ویژه، برای تصویب لوایح چهارگانه هستیم.

بدون شک میان فشارهای پشت پرده و آشکار آمریکا و تروییکای اروپایی بر سر پذیرش یک توافق جدیدتر و گسترده تر از برجام و اقدامات ضدایرانی گروه ویژه اقدام مالی، ارتباطی کاملا مستقیم وجود دارد.

پذیرش الزامات FATF مغایر با استراتژی مقاومت فعال استوی با بیان اینکه نباید در مواجهه با موضوع لوایح مد نظر اف ای تی اف دچار ساده انگاری و ساده سازی کاذب صورت مسئله شویم، گفت: طرفداران تصویب لوایح مد نظر اف ای تی اف در چنین شرایطی بدون آنکه روی عواقب و تبعات سخت پذیرش خواسته گروه مالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات صریح سردار جلالی از FATF و برجام

انتقادات صریح سردار جلالی از FATF و برجام