مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-01سياسي

سردار قاآنی: تعریف از «حاج قاسم» نیازی به اغراق ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: هر کس می خواهد مطلبی برای شهید سلیمانی بنویسد باید او را درست تعریف کند، زیرا شهید سلیمانی نیازی به اغراق ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم که امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: در محیط پاسداران اهل قلم، ویژگی پاسداری از انقلاب اسلامی موج می زند به دلیل آنکه بسیاری افراد هستند که خوب می نویسند، اما در محیط پاسداری وقتی کسی قلم می زند چند موضوع را باید مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه پاسدار اهل قلم باید مطالبی که می نویسد در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، افزود: وقتی پاسداری با این نگاه وارد میدان نویسندگی و قلم و کاغذ شود، حس می کند هر سطری که می نویسد پشتوانه ای از انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی که با اقتدار پیش می رود.

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اسلام اساساً دین مقاومت است از این رو هم حفظ و استمرار و هم تاثیر گذاری آن بر اساس مداری معین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قاآنی: تعریف از «حاج قاسم» نیازی به اغراق ندارد

سردار قاآنی: تعریف از «حاج قاسم» نیازی به اغراق ندارد