مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01پزشكي

بهترین روش تشخیص انحراف بینی از پولیپ


متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به اینکه چطور باید متوجه سینوزیت مزمن خودمان بشویم، به تشریح راه های تشخیصی و تفاوت انحراف بینی با پولیپ پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اسدالله مهدوی در برنامه طبیب با اشاره به اینکه در صورت چهار زوج سینوس داریم، اظهار کرد: در شرایط طبیعی داخل سینوس ها باید هوا رد و بدل شود، زمانی که سینوس ها کدورت پیدا کند به آن بیماری های سینوس اطلاق می شود و در اغلب موارد با سرماخوردگی همراه است و ما به آن رینوسینوس یا بیماری های بینی و سینوس می گوییم چون تمام سینوس ها به بینی راه پیدا کرده و از آنجا تخلیه می شوند.

این پزشک متخصص با تأکید بر اینکه عمده مشکلات مردم ما سینوزیت مزمن است که به درگیری سینوس بیش از 12 هفته اطلاق می شود، گفت: سینوزیت های مزمن به دو دست ه تقسیم می شوند؛ سینوس های بدون پولیپ و سینوس های با پولیپ، پولیپ در واقع رشد بیش از حد مخاط سینوس هاست که به شکل گوشت اضافی وارد بینی می شود و این یک تفاوت عمده با انحراف بینی دارد ولی عموما مردم این دو را با هم اشتباه می گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: سینوزیت مزمن یک تعریف بسیار ساده دارد که همه بینندگان می توانند این تشخیص را بگذارند و متوجه شوند که سینوزیت دارند یا نه، این علائم دو دسته اند، علائم اصلی و علائم فرعی، هر بیماری که دو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش تشخیص انحراف بینی از پولیپ

بهترین روش تشخیص انحراف بینی از پولیپ