مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-01اقتصادي

3500 خانه ورزش روستایی داریم/ فوتوالی در همه استان ها راه اندازی می شود


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از وجود 3500 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور خبرداد.

- 3500 خانه ورزش روستایی داریم/ "فوتوالی" در همه استان ها راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از وجود 3500 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور خبرداد.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود 3500 خانه ورزش روستایی در کشور، اظهارکرد: طبق برنامه ریزی های وزارت ورزش تا پایان این دولت حدود پنج هزار خانه ورزش روستایی در کشور خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: فدراسیون ورزش روستایی بنا دارد بهره وری بهتری از این اماکن ورزشی داشته باشد که در این راستا طرحی را تحت عنوان المپیاد خانه های ورزش روستایی آماده کرده ایم که اجرای آن باعث ایجاد شور و نشاط و ترغیب مردم مناطق روستایی به ورزش می شود.

رییس فدراسیون ورزش روستایی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم با همکاری برخی از فدراسیون ها مانند فدراسیون دوومیدانی، همگانی و تنیس روی میز طی سال 1400 برنامه های مشترکی را در روستاها اجرا کنیم.

وی از انجام برنامه ریزی ها برای برگزاری المپیاد ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در روستاهای کشور خبرداد و افزود: در تلاشیم در استان کرمانشاه هم که مهد کشتی زوران است، سال آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خانه ورزش روستایی داریم/ فوتوالی در همه استان ها راه اندازی می شود

3500 خانه ورزش روستایی داریم/ فوتوالی در همه استان ها راه اندازی می شود