مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-01سياسي

کرمانشاه 2900 بانوی شهیده و جانباز دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: دیار قهرمان پرور کرمانشاه 2900 بانوی شهیده و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

- حجت الاسلام هادی عسگری امروز(یازدهم اسفند) در یادواره لشگر فرشتگان تاریخ ساز با اشاره به حضور فعال زنان کرمانشاهی در صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب، اظهار کرد: استان کرمانشاه 1100 زن شهیده و 1800 بانوی جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

عسگری از زنان شهیده و جانباز به عنوان قهرمانان ملی یاد کرد و افزود: این زنان در اوج جوانی جانشان را در دفاع از کیان ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و از این حیث شایسته تقدیر هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به نقش پررنگ زنان استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: زنان این استان در جریان هشت سال دفاع مقدس نه فقط خانه و کاشانه خود را ترک نکردند، بلکه دوشادوش مردانشان در مقابل دشمنان ایستادند و در عین حال که خودشان در جبهه ها و در بخش های پشتیبانی حاضر شدند، مردان و پسرانشان را راهی جبهه ها کرده و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برای ضربه زدن به نظام دست پیدا کنند.

عسگری تصریح کرد: زنان در طول سالهای دفاع مقدس فقط با در خانه ماندن برای تربیت فرزندانشان تلاش نکردند، بلکه با تمام وجود و در عمل نشان دادند در حراست از کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 2900 بانوی شهیده و جانباز دارد

کرمانشاه 2900 بانوی شهیده و جانباز دارد