مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-01پزشكي

علوم پزشکی گلستان: هنوز گزارشی از کرونای انگلیسی نداشتیم


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است، گفت: از مردم می خواهیم برای کنترل کرونا از سفرهای نوروزی پرهیز کنند.

- ایسنا/گلستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده است، گفت: از مردم می خواهیم برای کنترل کرونا از سفرهای نوروزی پرهیز کنند.

علی متکی امروز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر 250 بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 52 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و 19 بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از ابتلای گلستانی ها به کرونای انگلیسی دریافت نشده، افزود: آمار بستری نسبت به هفته گذشته با کاهش نسبی مواجه شده است که این نشان از رعایت نسبی مردم از پروتکل های بهداشتی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به نزدیک شده به ایام نوروز، خاطرنشان کرد: همچنان از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم سفرهای غیرضروری در عید نوروز، علاوه بر حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، از وقوع موج چهارم کرونا جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی گلستان: هنوز گزارشی از کرونای انگلیسی نداشتیم

علوم پزشکی گلستان: هنوز گزارشی از کرونای انگلیسی نداشتیم