مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-01اقتصادي

وعده ایجاد 1200 شغل با بهره برداری از طرح گردشگری سد «حوضیان»


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در صورت افتتاح طرح گردشگری سد «حوضیان»، هزار و 200 فرصت شغلی مستقیم در استان ایجاد می شود.

- خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در صورت افتتاح طرح گردشگری سد حوضیان ، هزار و 200 فرصت شغلی مستقیم در استان ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش حسن نژاد در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد حوضیان با سرمایه گذار اظهار داشت: این طرح در دو فاز در کنار دریاچه سد حوضیان احداث می شود.

وی عنوان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح و بر اساس مدل مالی ارائه شده از سوی سرمایه گذار، برآورد تقریبی سرمایه گذاری اولیه این طرح حدود 258 میلیارد تومان با نرخ بازده سرمایه گذاری 25 درصد و برای یک دوره بازگشت سرمایه 5 ساله طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: در صورت بهره برداری این طرح هزار و 200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته و می تواند باعث تحول چشمگیری در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی در شهرستان الیگودرز و لرستان شود.

حسن نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اولین اسناد مربوط به بستر و حریم رودخانه های لرستان در شهرستان خرم آباد صادر شد.

وی افزود: در راستای مواد 1 و 2 قانون توزیع عادلانه آب، آیین نامه حد بستر و حریم رودخانه ها، مواد 3 و 9 در قانون جامع حد نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ایجاد 1200 شغل با بهره برداری از طرح گردشگری سد «حوضیان»

وعده ایجاد 1200 شغل با بهره برداری از طرح گردشگری سد «حوضیان»