مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-01اقتصادي

افتتاح 3 پروژه عمرانی در تبریز تا پایان سال


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح سه پروژه پل همسان، هنرسرای حیدربابا و خیابان 24 متری فرشته تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از افتتاح سه پروژه پل همسان، هنرسرای حیدربابا و خیابان 24 متری فرشته تا پایان سال جاری خبر داد.

بابک شریفی گفت: طی سه سال گذشته، 600 هزار تن آسفالت تولید شده است که در سه بخش آسفالت ریزی اساسی توسط خود سازمان، تحویل به مناطق 10 گانه برای آسفالت ریزی اولویت های مناطق و تحویل به کارگاه های امانی برای لکه گیری و چاله زدایی در سطح شهر توزیع شده است.

وی افزود: تولید آسفالت با کیفیت یکی از وظایف سازمان عمران است که در سال جاری 155 هزار تن تا به امروز تولید آسفالت داشته ایم و تلاش داریم در طرح استقبال از بهار آن عدد را به 180 هزار تن برسانیم.

وی، کارخانه 160 تنی تولید آسفالت را عاملی برای ارتقای کیفیت آسفالت تولیدی شهرداری معرفی کرد و اضافه کرد: دومین بحث مفید در حوزه تولید کمی و کیفی آسفالت، اخذ مجوز برداشت از معدن تازه خریداری شده در صوفیان است که حداکثر تا دو ماه دیگر برداشت از این معدن آغاز خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شریفی تشریح کرد: معدن جدید هم از نظر بار مالی و هم از نظر ارتقای کیفی آسفالت تولید شده، برای شهرداری تبریز مثمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه عمرانی در تبریز تا پایان سال

افتتاح 3 پروژه عمرانی در تبریز تا پایان سال