مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01سياسي

روحانی: آمریکا ناچار خواهد بود تحریم ها را کنار بگذارد


مطمئنا دنیا و آمریکا ناچار خواهد شد در برابر ملت بزرگ ایران زانو بزند و تحریم های ظالمانه را کنار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت با بیان اینکه صنعت نفت و در کنارش پتروشیمی بسیار اهمیت دارد، گفت: صنعت نفت به تاریخ ما به عنوان یک صنعت سیاسی و اقتصادی گره خورده و صنعتی بوده که بار بودجه در سالهای قبل به دوش او بوده است و البته در بودجه سه سال اخیر با کمترین اتکا بودجه به نفت کار را پیش بردیم.

وی افزود: نفت یک صنعت بسیار مهم و عظیمی است که اگر یک روز شیر نفت و گاز بسته شود همه فعالیت ها متوقف می شود چرا که همه صنایع و برق کشور و بسیاری از خدمات ما متکی به آن است.

رییس جمهوری یادآور شد: در طول این 7 سال تلاش بی وقفه ای چه در مرحله اول این طرح که منجر به تولید 30 هزار بشکه شده و چه در مرحله دوم که در مجموع 65 هزار بشکه می توانیم از میدان نفتی آذر، نفت استحصال کنیم انجام شده است و یکی از افتخارات دولت تدبیر امید این است که همه این طرح ها از آغاز این دولت شروع شده است.

وی با بیان اینکه طرح های زیادی در شرایط تحریم و کرونا در سال 99 افتتاح شد، گفت: امروز پنجاه و سومین برنامه افتتاح ماست، البته ما افتتاح ها را پنج شنبه ها انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: آمریکا ناچار خواهد بود تحریم ها را کنار بگذارد

روحانی: آمریکا ناچار خواهد بود تحریم ها را کنار بگذارد