مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01پزشكي

تایید اثربخشی وکتور ویروسی در واکسن چینی کووید-19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت چینی کان سینو بیو پس از آنکه چین و ایالات متحده واکسن های وکتور آدنوویروس نوترکیب تک دوزی را تایید کردند، - مدیرعامل شرکت چینی کان سینو بیو (CanSinoBIO) گفت: وکتور ویروسی مورد استفاده در واکسن تولید شده توسط این شرکت برای بدن انسان ایمن تر و تولید آن آسان تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت چینی کان سینو بیو پس از آنکه چین و ایالات متحده واکسن های وکتور آدنوویروس نوترکیب تک دوزی را تایید کردند، در اظهاراتی گفت: وکتور ویروسی مورد استفاده در واکسن تولید شده این شرکت برای بدن انسان ایمن تر و تولید آن آسان تر است.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) روز شنبه واکسن نوترکیب آدنوویروس جانسون و جانسون را مجاز اعلام کرد و آن را به عنوان اولین واکسن تک دوز بیماری کووید-19موجود در ایالات متحده معرفی کرد که بر اساس اطلاعات موجود موثر و بی خطر است.

بر اساس اطلاعیه ای که روز پنجشنبه در وبسایت اداره ملی تولیدات پزشکی چین منتشر شد به وکتور آدنوویروس نوترکیب شرکت چینی کان سینو بیو مجوز استفاده اضطراری داده شده است.

وکتور ویروس سرماخوردگی که در واکسن کروناویروس نوترکیب کان سینو بیو استفاده می شود برای انسان خفیف و بی خطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید اثربخشی وکتور ویروسی در واکسن چینی کووید-19

تایید اثربخشی وکتور ویروسی در واکسن چینی کووید-19