مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-01اقتصادي

چرا متقاضیان نمی توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟  


پیش از این مدیرعامل بانک ملی اعلام کرده بود که 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک برای متقاضیان صادر شده است که صدای اعتراض و انتقادات شدید متقاضیان را بلند کرد.

- پیش از این مدیرعامل بانک ملی اعلام کرده بود که 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک برای متقاضیان صادر شده است که صدای اعتراض و انتقادات شدید متقاضیان را بلند کرد.

بانک ملی در پاسخ به آن ها دلیل مشکلات ایجاد شده در دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را مربوط به مشکلات فنی و زیرساختی اپلیکیشن مربوطه دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از 25 بهمن سالجاری دارندگان سهام عدالت می توانند با مراجعه به اپلیکیشن دو بانک ملی و تجارت (ایوا و زمرد) به شکل الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری به بانک معادل 50 درصد ارزش این سهام را توسط کارت اعتباری دریافت کنند که زمان بازپرداخت این تسهیلات سه ساله است و هیچگونه مدرک یا ضامنی غیر از مدارک هویتی نیاز ندارد و سهام عدالت ضامن این وام خواهد شد.

در این راستا، مدیر عامل بانک ملی به ایسنا اعلام کرده بود که 70 هزار کارت اعتباری سهام عدالت صادر شده است.

پس از اعلام این خبر، انتقادات و واکنش های متقاضیان دریافت کارت اعتباری سهام عدالت مبنی براینکه موفق به دریافت این کارت اعتباری نشده اند و با مشکلات اپلیکیشن های مربوطه دست و پنجه نرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا متقاضیان نمی توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟  

چرا متقاضیان نمی توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟