مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-01فرهنگي

جشنواره ملی خوشنویسی آیات در شیراز فراخوان داد


دبیر جشنواره ملی خوشنویسی آیات از اعلام فراخوان این رویداد هنری خبر داد.

- صابر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: این جشنواره در راستای بزرگداشت استاد بزرگ قرآن نویسی، میرزا احمد نی ریزی از سری جشنواره ای آیات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و انجمن خوشنویسان ایران، شعبه شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین به اهداف جشنواره جشنواره یاد شده اشاره کردو افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ کتابت قرآن کریم، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با رشته خوشنویسی در خطوط قرآنی نسخ و ثلث، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ و هنر خوشنویسی و کمک به انتشار گسترده تر این هنر اصیل و تکریم از مقام زند یاد میرزا احمد نی ریزی کاتب بزرگ قرآن کریم، عناوین این اهداف را در بر می گیرد و محورهای فراخوان قرآن کریم سور مبارکه انعام و ابراهیم است.

سهرابی قالب های جشنواره را ثلث و نسخ اعلام داشت و گفت: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به نشانی fars.

farhang.

gov.

ir انجام می شود و شرکت در جشنواره با ارسال حداکثر 3 اثر در هر بخش است و فایل آثار می بایست با فرمت jpg با حجم تقریبی 1 مگابایت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی خوشنویسی آیات در شیراز فراخوان داد

جشنواره ملی خوشنویسی آیات در شیراز فراخوان داد