مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01بين الملل

راه های جلوگیری از فرسودگی شغلی کدام است؟


هیچ وقت با خودتان فکر کرده اید یک پرستار یا پزشک که دائم با مردم سر و کار دارد، بعد از مدتی چطور می تواند با انبوهی از رنج کنار بیاید؟ امدادگران چطور؟ آنها که دائم در مناطق پر بحران رفت و آمد می کنند؟ یک روزنامه نگار چطور؟ کسی که دائم میان مردم و پای درد دل آنهاست؛ - رنج دیدگان را از نزدیک می بیند و رنج آنها را برای شما در قالب کلمات و تصویر بیان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: فرسودگی در اثر شفقت شاید این عنوان چندان برایتان آشنا نباشد.

آیا درباره فرسودگی شغلی حرف می زنیم؟ چه نوع فرسودگی؟ فرسودگی بر اثر ساعات طولانی کار؟ فرسودگی بر اثر جنس کار؟ این عنوان وبیناری بود که چند روز قبل برگزار شد و هدفش شکل گرفتن گفت وگو بین روانپزشکان و کنشگران اجتماعی و کسانی بود که شغل شان با انسان ها سر و کار دارد؛ فرسودگی ای که در اثر شفقت کاری به وجود می آید.

راستی هیچ وقت با خودتان فکر کرده اید یک پرستار یا پزشک که دائم با مردم سر و کار دارد، بعد از مدتی چطور می تواند با انبوهی از رنج کنار بیاید؟ امدادگران چطور؟ آنها که دائم در مناطق پر بحران رفت و آمد می کنند؟ یک روزنامه نگار چطور؟ کسی که دائم میان مردم و پای درد دل آنهاست؛ رنج دیدگان را از نزدیک می بیند و رنج آنها را برای شما در قالب کلمات و تصویر بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های جلوگیری از فرسودگی شغلی کدام است؟

راه های جلوگیری از فرسودگی شغلی کدام است؟