مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-01اقتصادي

فروش بلیت در مراکز گردشگری الکترونیکی شد/ همه هتل ها در ایام نوروز باز است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به الکترونیکی شدن فروش بلیت در ایام نوروز گفت: همه هتل ها در ایام نوروز باز است.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای آماده سازی مراکز گردشگری برای ایام نوروز اقدامات متعددی در استان انجام شده است و طبق مجوز اخذ شده از سوی ستاد کرونا ، همه هتل ها و مراکز اقامتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، قابلیت پذیرش مسافر را خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه برخی از تمهیدات اندیشیده شده برای ایام نوروز گفت: در همین راستا اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی دی معرفی جاذبه های گردشگری استان، بروشور معرفی و نقشه راهنمای گردشگری استان در میان مسافران توزیع می شود.

وی همچنین از الکترونیکی شدن توزیع بلیت در مراکز تاریخی و موزه های استان خبر داد و افزود: در همین راستا پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه های باستان شناسی ابهر، موزه مردان نمکی و غار کتله خور به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز می شوند.

ارجمند با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن فروش بلیت موجب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ساله صف های طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بلیت در مراکز گردشگری الکترونیکی شد/ همه هتل ها در ایام نوروز باز است

فروش بلیت در مراکز گردشگری الکترونیکی شد/ همه هتل ها در ایام نوروز باز است