مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01سياسي

اختتامیه دومین دوره هنرواره حبیب در اردبیل برگزار شد


اختتامیه دومین دوره هنرواره حبیب در بخش داستان کوتاه و شعر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اختتامیه دومین دوره هنرواره حبیب در دو بخش جبهه های جنگ اعزام می کردند.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر 50 سال به شکل ویژه در کلیه حوزه ها برای بیان و انتقال مفاهیم و ارزش های 8 سال دفاع مقدس تلاش کنیم بازهم کم است، این سخن مدبرانه رهبر معظم انقلاب نشان از ارزش های بی پایان دفاع مقدس دارد.

آثار برتر به جشنواره ملی را یافتند علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز اظهار کرد: در بخش داستان کوتاه 148 اثر از 70 نویسنده و در بخش شعر 120 اثر از 62 شاعر استان برای هنرواره حبیب ارسال شد که 5 اثر برگزیده شده و تعدادی از این آثار فاخر به جشنواره ملی راه یافت که تا پایان سال جاری این جشنواره ملی برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره خاطره نویسی فرزندان روح الله، مختص فرزندان و نوادگان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که 140 اثر به این جشنواره ارسال شد که طی دو مرحله داوری نهایتا 3 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی گردید.

حاتم رسولی، دبیر اجرایی هنرواره حبیب نیز بیان کرد: طبق بیانیه هیئت داوران آثار برگزیده در بخش شعر سعید اقبالی با اثر بخش الفبای ایثار از اردبیل، علی سعادتخانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین دوره هنرواره حبیب در اردبیل برگزار شد

اختتامیه دومین دوره هنرواره حبیب در اردبیل برگزار شد