مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01بين الملل

خلیلزاد و عبدالله درباره بازنگری توافقنامه دوحه رایزنی کردند


فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان در سفر به کابل با رییس شورای عالی صلح این کشور (مصالحه ملی) دیدار و در خصوص بازنگری درباره توافق صلح دوحه رایزنی کرد.

- فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان در سفر به کابل با رییس شورای عالی صلح این کشور (مصالحه ملی) دیدار و در خصوص بازنگری درباره توافق صلح دوحه رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر شورای عالی مصالحه ملی افغانستان اعلام کرد زلمای خلیلزاد فرستاده ویژه آمریکا برای صلح این کشور با عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی و اعضای رهبری آن در رابطه با بازنگری در توافقنامه آمریکا و طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

این دیدار در کاخ سپیدار انجام شد و طی آن دو طرف در باره مذاکرات صلح و بازنگری در توافقنامه میان آمریکا و طالبان بحث و گفتگو کردند.

همچنین در این نشست در باره تسریع روند مذاکرات صلح، دور دوم مذاکرات در دوحه، کاهش خشونت ها، راه های پیشرفت در مذاکرات صلح و دست یافتن به صلح دایمی بحث و تبادل نظر شده است.

روز گذشته اعلام شد که خلیلزاد در راستای تصمیم دولت جو بایدن برای بازنگری در توافق صلح آمریکا با طالبان، به کشورهای افغانستان، پاکستان، قطر و چند کشور دیگر سفر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیلزاد و عبدالله درباره بازنگری توافقنامه دوحه رایزنی کردند

خلیلزاد و عبدالله درباره بازنگری توافقنامه دوحه رایزنی کردند