مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01سياسي

بصیرت افزایی شرط روی کارآمدن دولت جوان حزب اللهی است


رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت: استقرار یک دولت جوان حزب اللهی تنها از طریق رای مردم صورت می گیرد پس با توجه به مبنا بودن رای مردمی سعی کنید بصیرت افزایی را در خود تقویت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام علی ذوعلم صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: جامعه امروز ما نیاز به یک دولت جوان حزب اللهی دارد که نقطه مقابل دولت غرب گرا و منفعت طلب باشد و اهداف آن ها را خنثی کند.

رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی در نظر بگیریم بلکه به مجموعه نگاه کنیم کمااینکه امروزه با بی انصافی در بعضی قسمت ها مواجه هستیم که منطقی ندارد و از نظر اسلام پسندیده نیست.

ذوعلم تاکید کرد: برخی مسئولان از سیستم شکایت می کنند اما سیستم مشکلی ندارد بحث مهم سازوکارهایی است که افراد در دست قرار می دهند و این افراد هستند که ساختارها را به وجود می آورند و باید تحرک را به میدان آورند و جوانان را در راستای دیدگاه ائمه سوق دهند تا بتوانند انتخاب درست داشته باشند.

رییس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استقرار یک دولت جوان حزب اللهی تنها از طریق رای مردم صورت می گیرد و میزان مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در مقابل گرگ های درنده ای که در تلاش برای آسیب رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی شرط روی کارآمدن دولت جوان حزب اللهی است

بصیرت افزایی شرط روی کارآمدن دولت جوان حزب اللهی است