مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01سياسي

برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار گرفت


رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت ها در اولویت برنامه ریزی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری در جلسه شور فرماندهان انتظامی خراسان رضوی که به صورت برخط و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این ستاد در مشهد برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) بر نکوداشت اعیاد ماه رجب و فرصت بهره مندی از فیوضات و برکات آن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی در دنیا و جهان اسلام به عنوان قطب معنوی و فرهنگی ویژگی خاصی دارد، افزود: امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی از اولویت های نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اشراف اطلاعاتی بر مسائل گفت: رسیدگی به مشکلات حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت ها باید در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد و آنچه بسیار مهم محسوب می شود، تاکید بر مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

سردار اشتری نقش کلانتری و پاسگاه ها را در نیروی انتظامی بسیار مهم برشمرد و گفت: رأفت اسلامی و خوش رفتاری با مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

فرمانده ناجا به برنامه ریزی ویژه برای اقدامات گسترده پلیس در نوروز سال 1400 اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که پیش رو داریم نوروز امسال با سال های گذشته متف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار گرفت

برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار گرفت