مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-01پزشكي

اجرای دو طرح توسعه کتاب خوانی در خرم آباد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی دو طرح هر مطب یک کتابخانه و هر نهال یک کتاب در خرم آباد برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی دو طرح هر مطب یک کتابخانه و هر نهال یک کتاب در خرم آباد برگزار می شود.

احمد حسین فتایی امروز یازدهم اسفندماه، اظهار کرد: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در شهر خرم آباد و همچنین اجرای طرح های نوآورانه، طرح هر مطب یک کتابخانه با همکاری این اداره کل، انتشارات هاویر، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان نظام پزشکی خرم آباد در مطب های شهر خرم آباد و همچنین بیمارستان های دولتی و خصوصی خرم آباد آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده از همه ظرفیت ها در جهت ارتقاء سطح دسترسی عموم به کتاب و افزایش میانگین سرانه مطالعه در جامعه است که فراهم آوردن امکانات لازم در راستای تحقق آن مستلزم استفاده از ظرفیت بخش های مختلف ازجمله هم افزایی دستگاه های فرهنگی و مشارکت بخش خصوصی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: دومین طرحی که در این حوزه اجرایی می شود طرح هر نهال یک درخت که همکاری این اداره کل، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان و انتشارات هاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دو طرح توسعه کتاب خوانی در خرم آباد

اجرای دو طرح توسعه کتاب خوانی در خرم آباد